Ruilen en retourneren
Maak retourneren of ruilen eenvoudig!
Volg onderstaande stappen en gebruik het retourportaal om jouw artikel snel en eenvoudig retour te sturen.
Zweden: https://return.shipmondo.com/zaczess-retur
Finland: https://return.shipmondo.com/zaczess-finland
Denemarken: https://return.shipmondo.com/zaczess-denmark
Nederland: https://return.shipmondo.com/zaczess-nederland
België: https://return.shipmondo.com/zaczess-belgium
Duitsland: https://return.shipmondo.com/zaczess-germany
Polen: https://return.shipmondo.com/zaczess-poland
OPMERKING: ZacZess accepteert uitsluitend retouren die via het retourportaal worden afgehandeld. Retourzendingen die niet via het retourportaal zijn afgehandeld, worden niet in behandeling genomen en teruggestuurd naar de afzender. (Geldt voor Zweden, Nederland, Duitsland, België, Denemarken en Finland). Om een artikel te retourneren of te ruilen, moet je het retourportaal gebruiken.
Als uw land hierboven niet vermeld staat, neem dan contact met ons op via support@zaczess.com en wij helpen u graag verder.
Hoe kunt u retourneren/ruilen:
1. Klik op het retourportaal voor uw land.
2. Voer uw bestelnummer in zonder het #-teken (slechts vijf cijfers). Heeft u problemen met het vinden van het bestelnummer? Neem contact met ons op via support@zaczess.com.
3. Kies welke producten je wilt retourneren/ruilen en vermeld de reden van retour of de gewenste maat voor ruilen.
4. Kies de verzendmethode en betaal de retourkosten.
5. U ontvangt vervolgens een e-mail met uw leveringsbon/retourinformatie.
6. Afhankelijk van de rederij is de volgende stap anders:
Postcode: Kies tussen zelf de vrachtbrief afdrukken of de QR-code scannen bij een agent.
Budbee: Volg de informatie in de retourinformatie om een kluisje te reserveren en het pakket te retourneren.
Instabox: Volg de instructies in de retourinformatie om een locker te boeken en schrijf de opgegeven nummers op het pakket.
7. Verpak uw artikel(en) in een geschikte verpakking. U kunt bijvoorbeeld gebruik maken van de verpakking waarin uw bestelling is afgeleverd. Sluit het pakket zorgvuldig af, zodat het tijdens de verzending goed blijft zitten. Lever het pakket vervolgens in bij het dichtstbijzijnde postkantoor of kluisje. Om deze te vinden raden wij u aan de website van het transportbedrijf te bezoeken.
Retourneert/Byte
In ons retourportaal kunt u zowel ruilen als retourneren. Alleen maatwijzigingen zijn mogelijk door te voeren wijzigingen. Als u wilt wisselen naar een ander product, model of kleur, doet u dat door het nieuwe product te bestellen en het oude product te retourneren.
Als u aangeeft dat u wilt ruilen, wordt het nieuwe product automatisch verzonden.
Retourkosten
Selecteerbare verzendmethoden worden weergegeven in het betreffende retourportaal en worden per kaart betaald. Als u niet met de kaart kunt betalen, kunt u contact met ons opnemen via steun@zaczess.nl dan helpen wij je verder.
Zweden: vanaf SEK 52
Finland, Denemarken, Nederland en België: vanaf 5,95 EUR
Duitsland en Polen: vanaf 10 EUR
Herroepingsrecht
U heeft als klant altijd 30 dagen de tijd om te kopen vanaf het moment dat u uw bestelling bij ons ontvangt.
Verlengde open inkoop geldt voor aankopen vanaf 15 november en biedt open inkoop tot en met 15 januari 2025. Geldt niet voor cadeaubonnen, deze hebben altijd 14 dagen retourrecht. Het herroepingsrecht is niet van toepassing op persoonlijk ontworpen producten of bedrukte producten uit clubcollecties.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Wij handelen uw ruilen/retourneren binnen 10 werkdagen na ontvangst af. Vanaf afgehandelde retourzendingen duurt het 1-3 werkdagen voordat de terugbetaling is verwerkt.
Geen voorraad meer
Wij kunnen alleen ruilen voor producten die op voorraad zijn. In het geval van een omruiling voor een product dat niet op voorraad is, of een omruiling waarvan de uitvoering niet is goedgekeurd, wordt uw verzoek behandeld als een retourzending.
Retourvoorwaarden
- Het product dient in originele verpakking en ongebruikt in nieuwstaat teruggestuurd te worden.
-In geval van beschadiging (bijvoorbeeld ontbrekende labels, vlekken, haar of ontbrekende verpakking) kan een waardevermindering worden toegepast.
Als u problemen ondervindt of vragen heeft, raden wij u aan een e-mail te sturen naar onze klantenservice op support@zaczess.com dan helpen wij u graag verder.